Gothic

Opis forum


#1 2009-09-11 13:14:18

PanPoPKorn

Administrator

Zarejestrowany: 2009-09-10
Posty: 48
Punktów :   

Misje

takie mniej wazne

Noc Kruka:
Przeszukujemy wierzę Xardasa i od razu rzucą się nam w oczy przedmioty, których tam nie było w podstawowej wersji Gothic2. Warto pamiętać ze z pietra wierzy można zeskoczyć na połke znajdująca się trochę niżej z której można pójść za wierze tam znadują się zwoje i mikstury. Wychodzi się z wierzy i kierujemy się do kotliny gdzie siedzi Lester. Początkowe potwory nie powinny nam sprawiać problemów. Kiedy podchodzimy do Lestera ten nas wita tak jak w normalnym Gothicu 2 tylko że mamy nową opcję rozmowy z nim jaką jest "Czy znasz jakiś sposób na dostanie się do miasta" Daje on nam misję "10 ziół dla Constantina" Zabijamy wszystko co się da zabić w tej kotlince (plądrując znajdującą się tam jaskinie) i wychodzimy z niej w kierunku farmy Lobarta. Po drodze spotkamy człowieka walczącego z goblinami to Cavalorn - nasz kolega z koloni górniczej. Na razie nie gadamy z nim i kierujemy się do bandyty, który jest kilkanaście metrów dalej i odpowiednio z nim rozmawiamy a by go przekonać do nas i żeby wyjawił imię Dextera. Kierujemy się dalej na farmę Lobarta i wykonujemy wszystkie misje (w budynku przy Lobarcie są dwie sakwy ze złotem jeden obok lóżka a druga schowana w snopkach siana, jeszcze jedna sakwę można znaleźć przy kamiennym kręgu zaraz obok farmy), aby otrzymać taniej strój roboczy oprócz zabijania bandytów ale powiedzieć Maletehowi ze zajmiesz się sprawą. W drodze do Cavalorn zagadujesz do bandyty i mówisz że chłopi wiedzą gdzie jest ich kryjówka, dostajesz doświadczenie a on ucieka prosto na Cavalorna, który jednym strzelam z łuku go zabija. Teraz wracamy do Cavalorna i z nim gadamy. Ten po krótkiej rozmowie rozpoznaje nas jako tego zioma z koloni karnej i proponuje nam pracę oraz daje nam "Miecz na wilki" i parę mikstur. I wyruszamy z nim do leża bandytów tam wybijamy wszystkich i odzyskujemy list który ma przy sobie Brago. Wtedy Cavalorn się do nas odzywa że mamy go zanieść Vatrasowi. I tak też idziemy zrobić. Wracamy na farmę lobartha i kupujemy ubranie robocze. I kierujemy się do miasta. Przed murami stoi pirat Greg który jest wpożo ziomem. Przeprowadzamy z nim rozmowę i dajemy mu nasz strój roboczy aby mógł wejść do miasta. My zaś wykorzystujemy misję od Lestera mówiąc strażnikowi że mamy rośliny dla Constantina. Otrzymujemy 100okt. doświadczenia. Wchodzimy do środka i spotykamy Lothara. Ten zaś mówi nam regóły panujące w mieście i dziwne wydarzenia jakie miały miejsce ostatnio w mieście. Otrzymujemy misję "Zaginieni ludzie" polegającej na odnalezieniu jak największej liczby zaginionych. Udajemy się do Vatrasa ten zaś pyta się nas kim jesteśmy czego szukamy w mieście to samo co przy błogosławieństwie. I opowiada nam o magach wody i o ich ekspedycji. Otrzymujemy od niego jedną z czterech części klucza służącego do otwarcia magicznych wrót do nowego świata jakim jest Jharkendar. Owy ornament mamy dać Laresowi w porcie. Przed pójściem do niego wypada zapytać się Vatrasa o zaginionych ludzi. Odpowiada nam o Elvricku - czeladniku Thorbena i każe nam się udać do mistrza ślusarki Thorbena, i mówi nam o Przemytnikach broni. Udajemy się do Thorbena a ten opowiada nam o Elvricku i każe nam rozejrzeć się po dzielnicy portowej. Idziemy do "Czerwonej Latarni" i rozmawiamy z Bromorem. Ten nam zleca misję "Lucja"; polegająca na odnalezieniu złotego kilicha. Idziemy do Laresa i dajemy mu ornament i wypytujemy go o członków kręgu wody o którym wcześniej Vatras nam powiedział. Wypytujemy go o zaginionych na co uzyskujemy cenne odpowiedzi. Lares mówi nam o Martinie który jest w wśród paladynów przy wejściu na przystań, a niedaleko stoi rybak przyjaciel jednego z zaginionych. Wypytujemy się Rybaka i idziemy do Martina i rozwiązujemy problemy ze strażą rybaka i przy okazji wypytujemy się Martina o wszystko co wie. Jak zrobimy wszystkie misje w mieście należy dopiero opuścić Khorinis i udać się na bezdroża w poszukiwaniu zaginionych.

Podsumowanie misji i rozwiązania:

Misja: 10 ziół dla Constantina
Pracodawca: Lester
Opis: Idzie się do Lestera i zadaje się mu pytanie jak się dostać do miasta. Idziemy do miasta i mówimy strażnikowi, że mamy zioła dla alchemika nagroda: 100pkt. doświadczenia

Misja: Zaginieni ludzie
Pracodawca: Vatras, Lothar, Lares
Opis: Rozmawiamy z którymś z pracodawców i próbujemy odnaleźdz osoby zaginione lub które spotkaliśmy w koloni górniczej. Należy podążać śladem broni (szpad) i dotrzeć do przemytników (za farmą bengara znajdujemy Elvricka pilnowanego przez 3 bandytów.
Należy udać się na plażę pod latarnią Jacka i tam napotkamy Skipa - pirata który da nam misję odebrania trunku od Baltrama i zaznaczy nam na naszej mapie siedzibę dextera.

Misja: Człowiek o dziwnym wyglądzie
Chodzi tu o Grega - przywódcę bandytów, któremu należy oddać swój strój farmera. Później można go znaleźć na targowisku i przed tawerną "Martwa Harpia" Dajemy mu 50 sztk złota i zyskujemy sobie przyjaciela i to jakiego. Idziemy z nim do jaskini goblinów gdzie znaleźć można statuetkę innosa - pozwalającą nam wejść do klasztoru i miejsce oznaczone literą X gdzie można kopać znajdujemy tam złoto które dajemy Gregowi. Następnie udajemy się z nim na farmę onara i każe nam wykopać jego skarby w 4 miejscach. Dokładnie on to nam opisze (wszystkie są na płaskowyżu obok farmy bengara) dajemy mu te skarby i idziemy do Dextera (jak ktoś chce sobie zostać najemnikiem to niech lepiej wcześniej pogada z Cordem) Idziemy do dwxtera i wypytujemy go o wszystko co sie da i następnie znowu gadamy aby razem go zabić. Walczymy z Dexterem a tu nam na pomoc przybywa Gregi i wspulnie wybijamy bandytów. Przy dexterze znajdujemy list od Kruka który należy wręczyć Vatrasowi.

Misja: Lucja
Pracodawca: Bromor
Opis: Bromor opowiada nam o jednej z dziewczyn z burdelu i o swojej pamiątce - złotym kielichu. Dowiadujemy się od Nadji że ona miała chłopaka Elvricka i że poszła z nim na przechadzkę. Okazało się że zaginęli. Trzeba się udać za farmę sekoba i tam znajdziemy obóz bandytów - przemytników broni gdzie możemy zdobyć dowód że Fernando z górnego miasta jest winny przemytowi i można znaleźdz list od lucji i kielich który chce Bromor. Wracamy z kielichem a list oddajemy Ervlickowi jeżeli go uratowaliśmy.

Misja: Kłopoty ze strażą
Pracodawca: Farim
Opis: Owy rybak mówi nam o swoim koledze Wiliamie jednym z zaginionych i ma przez to problemy bo posądzono go o zabicie Wiliama . Należy się udać do Martina - strażnika niedaleko przystani i z nim zagadać następnie powrócić do Fe......

Misja: Krąg wody
Pracodawca: Vatras i Cavalorn
Opis: Wystarczy wykonać misję Zaginieni ludzie i kilka misji dla Saturasa i magów wody w Khorinis pod tą piramidą
Po zabiciu Dextera i wykonaniu misji Zaginieni ludzie otrzymujemy rozkaz od Vatrasa aby udać się na spotkanie do tawerny. Uwaga najlepiej wykonać najpierw misję Prychająca bestia bo Gayn bo on będzie atakowany przez 3 kelery. W tawernie uzyskujemy zbroję pomocnika magów wody
Kontynuacja:
Po wykonaniu misji wyżej wymienionych oprócz krąg wody należy udać się do Laresa i dać mu ornament od Vatrasa wtedy może cię on zaprowadzić do Saturasa i magów wody czyli pod samą piramidę. Będzie się on pytał czy idziesz z nim dalej oczywiście dajemy tak. Przy jednym z takich postoi zmieni zbroje na zbroję pomocnika magów wody i opowie krótką historię teraz prowadzi nas pod samą piramidę. Daje nam ornament i każe wejść do wykopalisk przed piramidą. Pełno tam goblinów szkieletów więc trudno się przez nie przedostać bo są o wiele mocniejsze. Gadamy z saturasem i otrzymujemy następujące misje.

Misja: Riordian
Pracodawca: Saturas
Opis: Po oddaniu saturasowi ornamentu każe nam udać się do Riordiana - maga wody który jest głębiej w świątyni gdzie się znajduje Saturas. Idziemy do niego i misja wykonana


Misja: Portal
Pracodawca: Nefarius
Opis: Nefarius każe nam znaleźć 3 kawałki ornamentu który ma otworzyć portal do nowego świata. Udajemy się do kamiennego kręgu za farmą lobarta i spotykamy tam Cavalorna gadamy z nim i otwieramy krg wciskając przyciski na skałach. Jak znajdziemy i naciśniemy 3 to gadamy z Cavalornem i mówi nam że mamy sięudaćdo miasta i pogadać Vatrasem. Ten nas kieruje do górnego miasta i gadamy z Lotharem i kreujemy się do Lorda Hagena, ten nam daje część ornamentu. Następnie idziemy do Laresa i on nas zaprowadzi do lasu gdzie spoczywa kolejny artefakt w kamiennym kręgu. otwieramy go i wyskakuje kamienny strażnik. Po zabiciu zabieramy ornament i idziemy do kamiennego kręgu na farmie Sekoba i go otwieramy. I zabijamy kamiennego strażnika i bierzemy ornament i wracamy do Nefariusa.

Misja: Piedestały teleportacyjne
Pracodawca: Cronos
Opis: Karze nam sprawdzić teleport za oberżą "Pod martwą harpią" i kilka innych wszystkie są połączone jedną siecią i wystarczy wchodzić do teleportu i znowu z powrotem do niego. Wstąpić do oberży po klucz do jednego i teleportować się dalej. Aż wrócimy z powrotem do piramidy.
Kontynuacja:
Po wykonaniu wszystkich misji dla magów wody w Khorinis i otrzymania stroju kręgu wody Saturas daje nam pierścień dzięki któremu przekręcamy przełącznik aby otworzył się portal. Włącza się fajna animacja i fajowa muza i wchodzimy do portalu. Wczytuje się nowy świat w którym gra bardzo płynnie działa i wczytuje się przez 5 s więc nie martwcie się śmiercią. Okazało się że zostaliśmy wyrzuceni na drugą stronę po 10 dniach i Saturas i magowie gorączkowo nas poszukiwali w nowym świecie. Zginął przez to jeden z pomocników magów ziom zwany Lance. Musimy go odszukać a raczej jego ciało. Wszyscy magowie nam zlecają kila misji:

Misję z nowego świata w tym momencie:

Misja: Kamienie ogniskujące
Pracodawca: Merdarion
Opis: Od jednego z magów wody dowiadujemy się, o aktywacji piedestałów teleportacyjnych. Mówi nam że trzeba spróbować je aktywować. Daje nam jeden kamień i najlepiej iść spowrotem do komnaty gdzie się pojawiamy po wejściu przez portal do nowego świata. Tam zobaczymy piedestał na kamień kładziemy go na nim a teleport się aktywuje. Wracamy tak do tego maga i po kolei daje nam 5 kamieni ogniskujących.
Położenie kamieni:
• Świątynia na środku mapy
• Kanion - w jaskini
• Bagna
• Obóz bandytów (wyższa część)
• Południowe zbocza (Tun)
Po 2 czy 3 aktywacji portali Merdarion kieruje nas do Saturasa bo nas wezwał.

Misja: Relikwia
Pracodawca: Saturas
Opis: Saturas daje nam misję znalezienia śladów starożytnej kultury.
Wystarczy przynieść mu tablice z grobowców kapłanów adanosa.

Misja: Domy pradawnych
Pracodawca: Riordian
Opis: Riordian każe nam zbadać i oczy.ścić z ewentualnych potworów grobowce pradawnych kapłanów Adanosa. Tam znajdujemy te tablice dla saturasa, a czerwona tablica to też przepustka do obozu bandytów.

Misja: Strój Bandyty
Pracodawca: Chyba Saturas
Opis: Od jednego z magów dowiadujemy się o sposobie aby dostać się do obozu bandytów tak aby mogli z nami gadać. Udajemy się na zachód i spotykamy Aligatora Jacka i gadamy z nim i może nas zaprowadzić do obozu piratów. Dostajemy wtedy misję którą można wykonać idąc cały czas z nim. Prowadzi nas najpierw w ślepy zaułek zabijamy tam z nim szczury i wybieramy właściwą drogę razem z nim. Po drodze można zobaczyć siedzącego pirata gadamy z nim i idziemy dalej z Jackiem. Prowadzi nas przed kanion i każe nam się udać do obozu który jest przed kanionem. Aby się dostać do obozu trzeba zapłacić ale żeby zmniejszyć zcene gadamy z ziomem co chce kse od nas i daje nam misję "Wieża" rozmowa z tym siedzącym piratem też zmniejszy nam koszt wejścia do obozu. Możemy wziąć sobie piratów krojących dechę i budujących palisadę aby iść do wierzy i rozwiązać te problemy. Jak zrobimy te misje płacimy 100 sztk. złota i wchodzimy do środka. Następnie należy się skierować do chaty gdzie jest flaga piratów i zlać strażnika lub przekupić zabrać mu klucz i okraść chatę. Jak wychodzimy łapie nas Greg i wysyła Fransisa tego strażnika na ciężkie roboty. Greg daje nam strój pirata i mamy się udać z piratami których wybierzemy na polowanie. Celem będą brzytwy. Jak to zrobimy wracamy do Grega i ten kieruje nas do jednego ze swoich ludzi . Dostajemy strój i idziemy do obozu bandytów

Misja: Droga pełna niebezpieczeństw
Pracodawca: Aligator Jack.
Opis: Wystarczy że pogadamy z nim na zachód od wielkiej świątyni i podążymy za nim aż się do nas odezwie przed klasztorem.

Misja: Wieża
Pracodawca: pirat przed obozem
Opis: W wieży piratów. Piraci tam przesiadujący zostali wyrżnięci przez bandytów musimy ją odbić i wrócić do pracodawcy. Wieża znajduje się na południowy wschód od obozu.

Misja: Polowanie na Brzytwy
Pracodawca: Greg
Opis: Greg karze nam udać się z drużyną piratów na polowanie do kanionu. Najlepiej wsiąść zioma Skipa bo ma łuk i samych siłaczy albo po prostu wszystkich naraz. Idziemy do kanionu na północ i zabijamy 9 brzytw i wracamy do Grega.

Misja: Złoty kompas
Pracodawca: Garett
Opis: Kupiec piratów każe nam znaleźć kompas Grega który znajduje się na południe od obozu zakopany w piachu musimy znaleźć kilof i wykopać kompas i oddać go temu kupcowi. Uwaga na płonące jaszczury n plaży.

Misja: Zaginiony przyjaciel
Pracodawca: Owen
Opis: Przyjaciel tego człowieka zaginął i wpadło przepaści którą znajdziemy na poziomie pracodawcy. Skaczemy do tej groty i dostajemy atuty kaskaderskie + 100 exp. Tam zabijamy topielce i znajdujemy ciało zaginionego. Wracamy do Pracodawcy i misja zakończona.

Misja: Handel Grogiem
Pracodawca: Skip
Opis: Skip - jeden z piratów zleca nam znalezienie zaginionych handlarzy grogów. Idziemy nad jezioro znajdujące się na wschód od obozu bandytów i tam szukamy jaskini na skałach. Wspinamy się i znajdujemy ciała dwóch piratów. Zabieramy od jednego pierścień i dajemy go jego właścicielowi z obozu bandytów. Skipa trzeba poinformować o znalezieniu trupów i należy mu przynieść 20 butelek grogu. Następnie znaleźć mordercę ale tego dowiadujemy się na bagnach.
Teraz należało by udać się do obozu bandytów ale przed tym ubrać się w nowo co zdobyty strój, ale poza obozem piratów (magowie nie będą cię atakowali) Udajemy się na bagna na wschodzie mapy i dostajemy się przed bramę i gadamy z Franco.

Misje w dostępne w tej chwili:

Misja: Polowanie na Bagnie
Pracodawca: Franco
Opis: Franco mówi nam, jeżeli zdamy jego próby, to pozwoli nam wejść do obozu. Karze nam znaleźć zioma Logana, którego spotkamy na północy bagien w jaskini. Po rozmowie z nim udajemy się na małe polowanie na błotne węże i zabijamy takiego jednego w którym znajduje się poszukiwany Lou i jego klucz do gospody . Wracamy do Franco i daje nam kolejną misję.

Misja: Kamienna tablica na bagnach
Pracodawca: Franco
Opis: Franco karze nam pogadać z Edgorem którego znajdziemy na południe od bramy obozu. Gadamy z nim i udajemy się do jednego z grobowców pradawnych kapłanów i odzyskujemy stamtąd tablicę. (grób tego kapłana jest na południu bagien na wyżynie) Zabijamy tam kilka kamiennych strażników. Wracamy do Franco i go zabijamy bo nas po prostu wykożystał. Następnie wchodzimy do obozy bandytów pokazując strażnikom tą tablicę.
Wchodzimy do obozu i od razu rzuca nam się w oczy Carlos wychodzący z obozu. Teraz on musi zastąpić Franca po jego śmierci. Zwiedzamy obóz i od razu nam się rzuca w oczy duży budynek po lewej (kuchnia i bar) Wchodzimy i tam możemy zobaczyć Snafa i Lucję, orz Logana jeżeli go poinformowaliśmy o śmierci Franco.

Misje dostępne w tej chwili:

Misja: Napój Lou
Pracodawca: Snaf
Opis: Snaf opowiada nam, że jego kucharz gdzieś zniknął i daje nam recepturę robienia napoju. Musimy zebrać składniki i przygotować napój następnie poinformować Snafa
Wychodzimy z kuchni i podchodzimy do Fortuno stojącego naprzeciwko kuchni. Gadamy z nim i on cały czas coś bredzi o zielonym nowicjuszu. Otwieramy jego skrzynie wyciągamy recepturę i robimy skręta przy stole alchemicznym. Następnie dajemy Fortuno skręta i opowiada nam o sobie. Musimy teraz się udać do zrywacza ziela z przed obozu (Miguel). Pytamy go o lekarstwo dla Fortuno i daje nam recepturę na miksturę, którą również jak skręta robimy na stole alchemicznym. Dajemy wywar Fortuno i misja wykonana.
Uwaga do mikstury są potrzebne składniki które są wypisane w recepturze

Misja: Paczka stali
Pracodawca: Huno
Opis: Huno chce abyśmy się udali po stal od bandyty Juana który znajduje się na południowym wschodzie bagien. Kupujemy i wracamy do Huna.

Misja: Paczka Wytrychów
Pracodawca: Fisk
Opis: Udajemy się do Juana jak w misji od Huna i zabieramy Juanowi paczkę wytrychów. Wracamy do Fiska i misja wykonana.

Misja: Nielojalni
Pracodawca: Esteban
Opis: Esteban głowa bandytów z dolnego poziomu skarży się nam o nielojalnych ziomach z obozu. Karze nam rozwiązać ten problem. Jest to misja robienia w konia Estebana. Najpierw wypytujemy kopaczy o wszystko co się da. Następnie pomocnika Huna Paula wkużamy aż nam opowie o przywódcy nielojalnych. Zabijamy tak sobie Senyana stojącego przy jednym z kopaczy, a kopacz ten zacznie gadać o przywódcy nielojalnych. Okazuje się że jest nim Huno i odpowiednio z nim gadamy aby nas skierował do gospody na spotkanie z Fiskiem. Fisk opowie nam plan zabicia Estebana w sposób zabójcy. Idziemy do Estebana i gadamy mu że jest chłop, który jest jednym z nielojalnych i że jest w tawernie. Esteban wyśle swoje straże aby go zlikwidowali, a my zabijamy samego Estebana. Wracamy do Fiska który zabił straże Estebana i misja wykonana.

Misja: Zabójca Piratów
Pracodawca: Bezimienny
Opis: Zabijamy Juana z bagien i idziemy poinformować o tym jednego z piratów. Teraz udajemy się do Thorusa i daje nam misję przyprowadzenia mu kopaczy z dolnego poziomu obozu. Dajemy kopaczą po tablicy czerwonej i wracamy do Thorusa.
Wchodzimy do kopalni i możemy tam zrobić misje

Misje w dostępne tej chwili:

Misja: Pełzacze
Pracodawca: Ganz
Opis: Ganz skarży się na pełzacze które zajęły jeden z szybów kopalni. Musimy je zlikwidować i wrócić do niego. Jak to zrobimy przybywa do nas Bloodwyn, którego zabijamy i odcinamy mu głowę.

Misja: Uwolnić zaginionych
Pracodawca: Bezimienny
Opis: W kopalni znajdziemy zakończenie na misję "Zaginieni" musimy pogadać z ich strażnikami oraz z jednym z zaginionych w kopalni. Następnie udajemy się do Thorusa z głową Bloodwyna i pytamy się o zgodę na wypuszczenie więźniów, można też samemu strażnikowi pokazać głowę Bloodwyna. Uwalniamy więźniów i misja wykonana.
Dzięki głowie Bloodwyna możemy wejść do komnat Kruka gdzie znajdziemy ciężki pancerz strażnika z Gothica 1. Przeszukujemy świątynię i pojawia się filmik jak to Kruk wchodzi do świątyni Adanosa. Udajemy się do Saturasa.
Saturas każe nam udać się do Myxira który nam zleca misję:

Misja: Strażnik śmierci
Pracodawca: Myxir
Opis: Myxir karze nam udać się do grobowca Quarhodrona, którego należy wzbudzić z martwych za pomocą rymowanki na liście, którą dał nam Myxir. Odpowiadamy mu na pytania w kolejności
• Strażnik śmierci
• Wojownik
• Kapłan
• Wojownik
• Gelehrte
• Uzdrowiciel
• Tego nie wiem
Jak odpowiemy to daje nam tablice która otworzy nam wejście do świątyni Adanosa.
Udajemy się do świątyni Adanosa i otwieramy bramę dzięki tablicy ducha. Napotkamy tam się na kilka pułapek:
1 pułapka kolce z sufitu
naciskamy środkowy guzik, następnie ten całkowicie na lewo, następnie ten całkowicie na prawo. Otwierają się drzwi
Kolejna przeszkoda to kolce z ziemi wystarczy wybrać właściwy korytarz.
Kolejna do zapadające się płyty. Musimy wejść kawałek czarnego miejsca od lewej ściany i biec i skakać i jesteśmy na drugim brzegu świątyni.
Ostatnia pułapka to właściwa dźwignia.
Musimy stanąć na środku zakrwawionego pokoju i zagadać do ducha tam się kręcącego. On nam naciśnie dźwignie a my bezpiecznie wchodzimy do następnego pokoju, na walkę z krukiem.
Jak pokonamy Kruka wszyscy kamienni strażnicy zginą a my teleportujemy się do Saturasa i daje nam gratulację i ostatnią misję

Misja: informacje dla Vatrasa
Pracodawca: Saturas
Opis: Saturas daje nam ostatnią misję polegającą na spotkaniu się z Myxirem w mieście, który będzie się modlić w mieście w kaplicy adanosa.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.speedrower.pun.pl www.tempofdeath.pun.pl www.samuraj-ogame.pun.pl www.vregimentironforge.pun.pl www.worldindia.pun.pl